søndag 29. oktober 2017

HERREKORT

Hei i dag blir det to innlegg i bloggen min.
Jeg har og et kort til en ung kjekk herre å vise fram.
Herre-kortene  mine har en tendens til å bli i fargene 
brunt og blått. Men denne gangen ble det fargene
brunt , orange og gull , ble så fornøyd.
Teltkort er min favoritt , 15-15 cm ,
motivet har jeg klippet ut av et ark.

Jeg har brukt :
ark : Authentique , Bazzill og bølgepapp
dies : Spellbinders , K&G og en stjerne dies
stempel : K&G
pynta med dotts og bånd


baksiden med skrivefelt

Utfordring :
Scrappelyst      stjerner

Takk for at du titter innom, klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Knalltøft kort. Dette digget jeg!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  2. Tøft herrekort med stilig fager.

    SvarSlett
  3. Fint kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Så fint kort! Jeg likte fargene veldig godt, og så stilig det var med bølgepappen. Har brukt en del bølgepapp, men aldri tenkt på å stanse ut med den!

    SvarSlett