fredag 27. oktober 2017

20

Her hos meg er det mange bursdager før jul.
Så det veksles mellom jul og bursdags kortlaging.
I dag skal jeg vise et kort til en kjekk ung dame.
Jeg har brukt :
ark : Maja Design og Bazzill
dies : T.Holtz og Spellbinders
motiv : klippeark fra Studio Light
pynta med : bånd , blomster , glitterperler og 
hjerte /svivel av wycinanka som er 
farget med Walnut stain distress ink



 innsiden med god plass til å skrive en hilsen
Dette arket fra Maja Design er like fint
på begge sider , syns jeg.


Utfordringer :
Papirlosjen       til henne
Scrappelyst        stjerner
Takk for at du titter innom her hos meg.
ønsker deg en fin høst helg , klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Nydelig og kreativt kort!

    Takk for at du deltar i oktober-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Herlig kort, digger fargene!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. Herlig og friskt kort.
    Stilig med to ulike motiv på forsiden.
    Liker veldig godt fargene.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Herlig kort, friske farger og kult motiv!
    Tusen takk for at deltar hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  5. Lekkert kort i leken stil som passer en 20åring perfekt! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. Klem DT Belinda

    SvarSlett
  6. Så herlig kort du har laget, nydelige farger.
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen.

    Siri DT

    SvarSlett